مطالب درسی

هم خانواده ولادت + 4 هم خانواده برای کلمه ولادت و مترادف و متضاد کلمه ولادت

هم خانواده ولادت : دانش آموزان در مقطع تحصیلی چهارم ششم و نهم ؛ در این بخش از تاپ ناپ با هم خانواده کلمه ولادت و همچنین اطلاعاتی در مورد مترادف و متضاد کلمه ولادت به خوبی آشنا می شوند.

هم خانواده کلمه ولادت ، تولد، مولود، ولاد و اولاد است. برای یافتن هم خانواده کلمات عربی باید ریشه یا اصل کلمه را پیدا کنید. این کلمات معمولا در 3 حرف با یکدیگر مشترک هستند.

در کلمات با ریشه فارسی باید بن ماضی یا مضارع کلمات یکسان باشد. در این صورت می توانیم بگوییم کلمات هم خانواده هستند. در ادامه می خواهیم شما را با هم خانواده و مترادف های کلمه ولادت آشنا کنیم لطفا همراه ما باشید.

مترادف های کلمه ولادت عبارتند از تولد، زایش، زاییدن، مولود، میلاد. همانطور که می دانید کلمات مترادف، هم معنی کلمه مورد نظر شما هستند. بنابراین می توانید برای نوشتن انشاء زیبا و خوانا از این کلمات به عنوان جایگزین استفاده کنید.

برای تقویت زبان فارسی در دوران ابتدایی یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، یاد گرفتن مترادف، متضاد و هم خانواده های یک کلمه است. آموختن این موارد باعث می شود معنی یک کلمه را بهتر درک کنید و در ذهن شما ماندگار می شود. متضاد واژه ولادت همانطور که می دانید مرگ است. معادل فارسی واژه ولادت نیز زاییدن، زادروز، زادن و زایش است.

در پایان به معنی این واژه در فرهنگ لغات فارسی می پردازیم. در لغت نامه دهخدا زادن، وضع حمل کردن و زائیدن به عنوان معنای واژه ولادت ذکر شده است. این کلمه در لغت نامه معین و عمید تولد، زاییدگی، زایش و زمان به دنیا آمدن معنی شده است.

بیشتر بخوانید :

هم خانواده وسط

هم خانواده ضرر

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا