متن و دلنوشته

متن تشکر از معلم کلاس اول + تشکر کودکانه از معلم کلاس اول

متن تشکر از معلم کلاس اول + تشکر کودکانه از معلم کلاس اول : در ادامه شاهد جملات ساده و احساسی خواهید بود که با موضوع قدردانی کردن از معلم کلاس اول ابتدایی با زبانی کودکانه می باشد.

متن تشکر از معلم کلاس اول

معلم کلاس اول در بین همه سایر معلم های دیگری که در دوران تحصیل خود خواهیم داشت جایگاه ویژه ای دارد. معلم کلاس اول تا همیشه به یاد ما خواهد ماند چون اولین کسی است که در محیط مدرسه با او آشنا می شویم. معلم کلاس اول با مهربانی خود کمک می کند اولین تجربه های دوری از خانه و مادر برای ما شیرین شود. او با صبر و حوصله زیاد به ما درس می دهد و کمک می کند راه و روش درس خواندن را یاد بگیریم.

معلم کلاس اول نقش بسیار مهمی در ایجاد علاقه به تحصیل در دانش آموزان دارد. بهترین زمان برای قدردانی و تشکر از معلم کلاس اول روز معلم یا پایان سال تحصیلی است. معلم کلاس اول جز خاطرات فراموش نشدنی ما خواهد بود و ما به هر مدرک علمی که برسیم مدیون او هستیم. در ادامه متن هایی برای تشکر از معلم کلاس اول آمده است که می توانید با نوشتن آنها معلم خودتان را خوشحال کرده و از زحمات او تشکر کنید.

عکس تشکر از معلم کلاس اول + متن زیبا
عکس تشکر از معلم کلاس اول + متن زیبا

متن تشکر از معلم کلاس اول در پایان سال تحصیلی

معلم عزیزم، از تو ممنونم که یک سال با محبت و صبوری به ما درس آموختی. من به عنوان یک شاگرد کوچک از صمیم قلب از شما تشکر می کنم و امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید. شما برای من دریچه ای به سوی دنیای بی کران علم دانش هستی و همیشه قدردان زحمات شما خواهم بود.

**********

معلم مهربانم حالا که پایان سال تحصیلی فرا رسیده خواستم از شما به خاطر زحمات فراونتان تشکر کنم. این سال تحصیلی جزء به یادماندنی ترین سالهای تحصیل من است و تا ابد شما را به یاد خواهم داشت. از شما تشکر می کنم که به من سواد آموختی و با مهر و محبت فراوان مشکلات درسی مرا حل کردی.

**********

معلم عزیزم بسیار ناراحتم که سال تحصیلی تمام شد و من دیگر نمی توانم سر کلاس درس شما باشم. از شما تشکر می کنم که در این سال تحصیلی به من کمک کردید خواندن و نوشتن یاد بگیرم. من شما را بسیار دوست دارم و همیشه دعا می کنم شاد و سلامت باشید.

**********

معلم عزیز و مهربانم پایان سال تحصیلی و وقت خداحافظی با شما است. با قلبی مملو از شادی به کلاس دوم می روم و هیچگاه زحمات شما را فراموش نخواهم کرد. معلم عزیزم دست های شما را میبوسم که به من دانش خواندن و نوشتن آموختی.

**********

معلم عزیزم من در پایان این سال تحصیلی از شما تشکر می کنم و به شما خسته نباشید می گویم. شما با صبر و تحمل سختی های فراوان خواندن و نوشتن را به من یاد دادی. خیلی ممنونم که در مدرسه کنار من بودی تا بتوانم درس بخوانم و موفق شم.

**********

معلم عزیز و دانای من، از تمام کوشش های شما برای آموختن درس ها تشکر می کنم. مهربانی شما باعث شد محیط مدرسه را دوست بدارم و درس هایم را برای خوشحال کردن شما بهتر یاد بگیرم. من تا ابد شما را دوست دارم و هرگز فراموش نخواهم کرد.

**********

معلم صبور و مهربانم بسیار سپاسگزارم که در این سال تحصیلی با زحمت فراوان به من خواندن و نوشتن آموختی. وجود تو باعث شد من در راه علم و دانش قدم بردارم تا بتوانم آینده خوبی برای خودم بسازم.

عکس نوشته تشکر از معلم کلاس اول ابتدایی
عکس نوشته تشکر از معلم کلاس اول ابتدایی

معلم عزیز و گرامی از تو بسیار ممنونم که با عشق به من درس خواندن یاد دادی. من هرگز شما را فراموش نمی کنم و تا وقتی زنده هستم از خداوند برایتان آرزوی خوشبختی و سعادت می کنم.

**********

آقای/ خانم … سپاس فراوان مرا بابت زحمات بی دریغ خود پذیرا باشید. من همیشه شما را دوست دارم و هیچگاه از یاد نخواهم برد که شما چگونه با سختی فراوان به من خواندن و نوشتن آموختید.

**********

معلم مهربانم وجود تو یک نعمت بزرگ در زندگی من است و من شما را بسیار دوست دارم. شما علاوه بر درس ها به من یاد دادید که همیشه از خداوند بخاطر داشتن نعمت های بی کران سپاسگزاری کنم. من از خدا می خواهم که شما همیشه شاد و موفق باشید.

همچنین ببینید  10 متن ادبی درخواست کمک مالی از خیرین

**********

معلم گرامی خانم/ آقای … اکنون که سال تحصیلی تمام شده به شما خسته نباشید می گویم. از شما ممنونم که به من سواد و مهارت زندگی آموختید. محبت شما از جنس آسمان و خورشید است و عشق شما تا همیشه در دل من باقی می ماند.

**********

متن تشکر از معلم کلاس اول در روز معلم

معلم دوست داشتنی و مهربانم روز معلم فرصتی است که من بتوانم با یک شاخه گل از زحمات فراوان شما تشکر کنم. من از شما بسیار سپاسگزارم که مسیر یادگیری علم و دانش را به روی من گشودی و امیدوارم شاگرد لایقی برای شما باشم.

**********

خانم معلم مهربان و دوست داشتنی از شما ممنونم که مرا به خواندن و نوشتن تشویق کردی. عشق و علاقه شما در درس دادن باعث شد من خیلی بهتر درس ها را یاد بگیرم. به شما قول می دهم تمام تلاش خود را بکنم تا شاگرد خوبی برای شما باشم.

**********

خانم/ آقای … من از تمام زحماتی که در این سال تحصیلی برای من کشیدید تشکر می کنم. کلاس های شاد و پر انرژی شما چیزهای زیادی به من آموخت. من خیلی شما را دوست دارم و می خواهم در آینده مثل شما معلم شوم.

**********

معلم بزرگوارم تو یک انسان بزرگ هستی زیرا با صبر و تحمل فراوان به من آموختی چگونه درس بخوانم و زندگی کنم. در این روز بزرگ از زحمات شما از صمیم قلب سپاسگزارم.

**********

معلم عزیزم من بسیار خوشحالم که شاگرد شما هستم و سعی می کنم به حرف های شما خوب گوش کنم تا در آینده آدم مفیدی برای خانواده و جامعه باشم. از شما تشکر می کنم که در طول یادگیری درس ها با مهربانی بسیار از من حمایت کردید. امیدوارم همیشه سلامت باشید.

عکس تشکر کودکانه از معلم کلاس اول
عکس تشکر کودکانه از معلم کلاس اول

معلم مهربانم تو را از ته قلبم دوست دارم و می خواهم در آینده دقیقا مثل شما باشم. شما کمک کردید که من با عشق درس بخوانم و موفق شوم. ممنونم که در طول سال تحصیلی از جان و دل مایه گذاشتید تا من خواندن و نوشتن را یاد بگیرم.

**********

معلم جونم من شما را به اندازه پدر و مادرم دوست دارم زیرا با محبت خود باعث شدید روز اول مدرسه اصلا نترسم. من سر کلاس شما بسیار خوشحال بودم و درس ها را به خوبی یاد می گرفتم. از شما ممنونم که با من و همه بچه ها با مهربانی رفتار می کردید و ما را دوست داشتید.

**********

معلم مهربونم شما یک فرشته هستی که به من خواندن و نوشتن یاد دادی. در این یک سال من چیزهای بسیار زیادی از شما آموختم و دوست دارم در آینده معلم بشوم. معلمی شغل بسیار بزرگ و ارزشمندی است و من تا آخر عمر شما را فراموش نمی کنم.

**********

معلم خوبم شما را بیشتر از هر کسی توی این دنیا دوست دارم. از شما سپاسگزارم که در یادگیری درس ها به من کمک کردید. امیدوارم شیطنت های مرا ببخشی و بدانی که هیچ وقت زحمات شما را فراموش نمی کنم.

**********

معلم عزیزم تو مانند شمعی هستی که راه را برای ادامه زندگی روشن می کنی. تو با آموختن علم و دانش به من چشمهایم را به روی واقعیت های دنیا گشودی. من به عنوان شاگرد کوچک تو از تمام تلاشهایت سپاسگزارم.

**********

معلم خوبم من وقتی در مدرسه کنار شما هستم خیلی خوشحالم. از تو ممنونم که به من درس یاد میدهی تا بتوانم در آینده آدم مهم و موفقی شوم. شما مهربان ترین معلم دنیا هستید و من شما را خیلی دوست دارم.

عکس پروفایل تشکر از معلم اول ابتدایی
عکس پروفایل تشکر از معلم اول ابتدایی

معلم مهربانم ازتون ممنونم که به من و دوستانم درس خواندن یاد دادی. من هیچ وقت شما و خوبیهایتان را فراموش نمی کنم. حتی اگر صد سال دیگر هم مدرسه نیام شما را در ته دلم دوست دارم. از شما بخاطر زحماتی که برای ما کشیدید خیلی ممنونم.

**********

معلم عزیزم خانم/ آقای … خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. تا شما هستید من از مدرسه نمی ترسم و سعی می کنم درسهایم را خوب یاد بگیرم. من هیچ وقت شما را فراموش نخواهم کرد و شما را از صمیم قلب دوست دارم.

**********

معلم عزیزم شما نه تنها الفبای فارسی را به من یاد دادی بلکه کمک کردی روش زندگی کردن را یاد بگیرم. من همیشه به حرف ها و نصحیت های شما گوش می دهم و امیدوارم روزی بتوانم خوبی های شما را جبران کنم.

همچنین ببینید  عکس نوشته فوت پدربزرگ 😭 60 عکس پروفایل غمگین برای فوت پدربزرگ عزیزم

**********

خانم/ آقای…. از شما ممنونم که درس ها را با مهربانی و حوصله به من یاد دادید. شما بهترین معلم دنیا هستید و هر وقت لبخند میزدید من می دانستم که از من راضی هستید. من همیشه سعی می کنم شما را خوشحال کنم چون خیلی دوستتون دارم.

**********

معلم فداکار و مهربانم خدا را شکر می کنم که شما را به من داد. از تو تشکر می کنم که با حوصله زیاد خواندن و نوشتن را به من یاد دادی. من چیزهای خیلی زیادی از شما یاد گرفتم و هیچ وقت شما را فراموش نمی کنم.

**********

معلم عزیزم روز معلم را به شما تبریک میگم. شما آنقدر خوبی که تمام شیطنت های مرا می بخشی و هیچ وقت مرا تنها نمی گذاری. من مثل مامان و بابام شما را دوست دارم و بهتون احترام میزارم. خیلی ممنونم که با حوصله و صبر زیاد به من خواندن و نوشتن یاد دادی.

**********

خانم / آقای… شما معلم خیلی خوبی هستید و من شما را خیلی دوست دارم. من درسامو خوب می خونم تا شما را خوشحال کنم. شما باعث شدید من عاشق درس خواندن باشم و برای همین تا وقتی زنده هستم از شما ممنونم.

**********

معلم جونم، مامانم همیشه به من میگه معلمی شغل انبیاست و ما باید به شما احترام بزاریم. من از شما ممنونم که در کنار درس ها به من یاد دادی چطور زندگی کنم. من مهربانی را از شما یاد گرفتم و دوست دارم در آینده یک معلم دوست داشتنی مثل شما باشم.

جملات کودکانه برای تشکر از معلم کلاس اول

معلم مهربانم من اول که اومدم مدرسه اصلا درس خواندن را دوست نداشتم اما تو با صبر و حوصله خواندن و نوشتن را به من یاد دادی. در کنار شما مدرسه برای من قشنگ است و راستش اصلا دوست ندارم سال تحصیلی تموم شه تا همیشه شاگرد شما باشم.

**********

معلم عزیزم از تو ممنونم که با وجودت کلاس درس را پر از عشق و مهربانی می کردی. تو آنقدر خوب درس میدی که هیچ کدام از بچه ها دوست ندارند کلاس تمام بشه. من از تو ممنونم که با حرفایت ما را راهنمایی میکنی و کمک می کنی در آینده فرد موفقی شویم.

**********

معلم عزیز و مهربان تو همچون چراغی هستی که زندگی مرا به سمت علم و دانش روشن کردی. کلاس اول برای من یک تجربه قشنگ و دوست داشتنی است و من هیچ وقت شما را فراموش نمی کنم.

متن تشکر از معلم کلاس اول
متن تشکر از معلم کلاس اول

خانم/ آقای … دوست دارم در روز معلم همه گل های دنیا را برای تشکر به شما بدهم. خیلی ممنونم که در این سال تحصیلی همراه من بودید و کمک کردید درس های زندگی را یاد بگیریم. من شما را از ته قلبم دوست دارم و آرزو می کنم همیشه سالم و موفق باشید.

**********

معلم گرامی خانم/ آقای…. از شما تشکر می کنم که با دلسوزی و مهربانی به من درس دادید. من شما را خیلی دوست دارم و سعی می کنم با یاد گرفتن درس ها و نمره های خوب قدردان زحماتتان باشم. تو مرا به مسیر علم و معرفت راهنمایی کردی و من هیچ وقت شما را فراموش نخواهم کرد.

**********

معلم عزیزم ممنونم که در دنیای کودکی من مانند خورشید درخشیدی و جهان را نورانی کردی. با آموزه های تو راه علم و دانش برای من هموارتر خواهد بود. من هیچگاه این روزهای زیبا را فراموش نمی کنم و همیشه قدردان زحمات شما هستم.

**********

ای معلم مهربان من، وجود تو نشاط بخش کلاس درس و مدرسه است. این تو بودی که باعث شدی من به علم و دانش علاقمند شوم و با راهنمایی های تو بتوانم در مسیری روشن گام بردارم. من بسیار دوستت دارم و از خداوند برایت بهترین ها را آرزو می کنم.

**********

معلم عزیزم تو باعث شدی کلاس اول برای من بهترین سال تحصیلی باشد. از تو ممنونم که با کلام امید بخش خود به من کمک کردی بهتر درس بخوانم و راه و روش درست زندگی کردن را یاد بگیریم. شغل تو بی همتاست و من تا ابد بخاطر زحماتت از تو ممنونم.

مطلب پیشنهادی : 4 انشا در مورد من دانش اموزی هستم که

3.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا