مطالب درسی

هم خانواده وصیت + 2 هم خانواده برای کلمه وصیت و مترادف کلمه وصیت

هم خانواده وصیت : به دانش آموزان در کلاس های ششم و هفتم ، پیشنهاد میکنیم که بیننده این مطلب از تاپ ناپ باشند و با هم خانواده کلمه وصیت و دیگر اطلاعات مهم در مورد این واژه آشنا شوند.

هم خانواده کلمه وصیت ، وصایا و وصی است. این کلمات ریشه یکسانی دارند و 3 حرف مشترک دارند که در آنها تکرار می شود. از نظر معنی نیز باید بدانید که کلمات هم خانواده معنی مشابهی دارند.

وصیت ریشه عربی دارد ولی در زبان فارسی نیز بطور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. با ذکر مترادف و هم خانواده این کلمه در ادامه کمک می کنیم معنی این کلمه را بیشتر و بهتر درک کنید.

مترادف های واژه وصیت عبارتند از سفارش، اندرز، آرزو، نیت، نصیحت، میل، اراده، قصد، خواهش، وصیتنامه، خواست، مشیت، وصیت و سپارش. کلمات مترادف هم معنی واژه وصیت هستند و شما می توانید آنها را به عنوان جایگزین مورد استفاده قرار دهید.

یادگیری مترادف ها علاوه بر کمک به درک معنی یک کلمه باعث گسترش دامنه لغات و افزایش توانایی نوشتاری شما خواهد شد. از نظر معنی، وصیت سفارشی است که شخص پیش از مردن به فردی به نام وصی خود می کند تا بعد از مرگ او انجام شود.

حالا که با مترادف و هم خانواده کلمه وصیت آشنا شدید خالی از لطف نیست که با معنای این کلمه در فرهنگ لغات فارسی نیز آشنا شوید. در لغت نامه دهخدا، معین و عمید واژه وصیت، نصیحت، سفارش، اندرز و پند معنی شده است.

بیشتر بخوانید :

هم خانواده ولادت

هم خانواده وسط 

هم خانواده ضرر 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا