مطالب درسی

هم خانواده وسط + 3 هم خانواده برای کلمه وسط و مترادف کلمه وسط

هم خانواده وسط : بچه های کلاس سوم و یا هفتم با این مطلب از تاپ ناپ همراه باشند و در مورد هم خانواده کلمه وسط و همچنین مترادف و متضاد آن اطلاعات مفیدی کسب کنند.

هم خانواده کلمه وسط، اواسط، وسطی و متوسط است. برای پیدا کردن هم خانواده یک کلمه ابتدا باید ریشه آن را پیدا کنید. در کلمات عربی ریشه کلمه معمولا 3 حرف است که در کلمات هم خانواده تکرار می شود. در کلمات فارسی اگر بن مضارع و ماضی یکی باشد، می گوییم هم خانواده هستند. کلمات هم خانواده از نظر معنی مشابه هستند.

مترادف های کلمه وسط عبارتند از میان، میانه، مرکز، بین، حاق، مابین، بطرف وسط، حد وسط، میانحال، بسیار صمیمی، واقع در عین وسط، درجه دوم، درجه دو، در میان، جمله مشترک، اجناس مختلف از درجه متوسط، ناف، سره میان، فرو رفتگی، قلب و بحبوحه.

همانطور که می دانید کلمات مترادف هم معنی کلمه مورد نظر شما هستند. بنابراین می توانید برای نوشتن انشاء زیبا و خوانا از این کلمات به عنوان جایگزین استفاده کنید. بد نیست بدانید معادل فارسی کلمه وسط، میانگاه، میانه، میان و میانی است.

حالا که با هم خانواده و مترادف کلمه وسط آشنا شدید وقت آن رسیده که به سراغ لغت نامه های مطرح فارسی برویم. توضیحات ارائه شده در مورد کلمات در این لغت نامه ها کمک می کند معنی یک کلمه را بطور کامل یاد بگیریم.

در لغت نامه های دهخدا، معین و عمید واژه وسط که در زبان فارسی بسیار شناخته شده است در میان شدن، بین و میان، چیزی که نه خوب باشد نه بد، میانه و متوسط ذکر شده است.

بیشتر بخوانید :

هم خانواده ضرر

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا