مطالب درسی

هم خانواده سوال + چند هم خانواده برای کلمه سوال و مترادف واژه سوال

هم خانواده های کلمه سوال ؛ مسائل، مسئول، مسئله و سائل هستند. این کلمات ریشه یکسانی دارند و از نظر معنا نیز مشابه هستند. شما می توانید در جمله سازی و انشاء نویسی از آنها استفاده کنید تا متنی زیبا و روان بنویسید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با معنی کلمه سوال مترادف و متضاد این کلمه را شرح می دهیم لطفا همراه ما باشید.

مترادف های واژه سوال درخواست، استفهام، استفسار، پرسش، تقاضا، دریوزگی، کدیه، مساله، تکدی، گدایی و طلب هستند. کلمات مترادف هم معنی کلمه سوال هستند و شما می توانید آنها را به عنوان جایگزین مورد استفاده قرار دهید

حالا که با مترادف و هم خانواده واژه سوال آشنا شدید خالی از لطف نیست که معادل فارسی و متضاد این کلمه را نیز یاد بگیرید. این موارد باعث تقویت زبان فارسی شما شده و سرعت جمله نویسی تان را افزایش می دهد. معادل فارسی کلمه سوال، پرسش است. همانطور که می توانید حدس بزنید متضاد سوال، پاسخ و جواب است.

در پایان برای درک بیشتر معنی واژه سوال به معانی این کلمه در فرهنگ لغات مطرح فارسی می پردازیم. در لغت نامه دهخدا عرض و طلب، درخواست، خواستن و خواهندگی به عنوان معنی واژه سوال ذکر شده است. در فرهنگ لغت معین نیز پرسش و تقاضا به عنوان معنی کلمه سوال آمده است.

بیشتر بخوانید :

هم خانواده ذوب

هم خانواده ذلت

هم خانواده ذات

هم خانواده داستان

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا