مطالب درسی

هم خانواده بهترین + چند هم خانواده برای کلمه بهترین و مترادف واژه بهترین

هم خانواده کلمه بهترین، بهتر و بهترین ها است. این کلمات ریشه یکسانی دارند و 3 حرف مشترک دارند که در آنها تکرار می شود. از نظر معنی نیز باید بدانید که کلمات هم خانواده معنی مشابهی دارند.

دانستن معانی کلمات پرکاربرد برای همه ما ضروری است تا بتوانیم در موقعیت های مناسب از آنها استفاده کنیم. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با معنی کلمه بهترین مترادف و متضاد این کلمه را شرح می دهیم لطفا همراه ما باشید.

مترادف های واژه بهترین عبارتند از شایسته ترین، لایق ترین، نیکوترین، خوب ترین، زیباترین و قشنگ ترین. این کلمات هم معنی واژه بهترین هستند و استفاده از آنها به عنوان جایگزین هیچ تغییری در مفهوم مورد نظر شما نخواهد داد.

حالا که با مترادف و هم خانواده کلمه بهترین آشنا شدید خالی از لطف نیست که متضاد این کلمه را نیز یاد بگیرید. همانطور که می دانید متضاد واژه بهترین، بدترین است که به عنوان صفت مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق معانی واژه بهترین بپردازیم و معانی مختلف آن را با استفاده از لغت نامه های مطرح زبان فارسی ذکر کنیم. در لغت نامه دهخدا نیکوترین، اولین و خوبترین به عنوان معنی واژه بهترین ذکر شده است. در فرهنگ لغت معین و عمید نیز علاوه بر این کلمات، شایسته ترین و لایق ترین نیز به عنوان معنی بهترین آمده است.

بیشتر بخوانید :

هم خانواده غالب

هم خانواده حامی

هم خانواده حامد

هم خانواده چیرگی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا