اطلاعات عمومی

نمونه استشهاد محلی شغلی برای بانک 10 متن مختلف

نمونه استشهاد محلی شغلی برای بانک : استشهادیه شغلی یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات بانکی است. این مدرک به بانک کمک می‌کند تا صلاحیت مالی متقاضی را ارزیابی کند. در استشهادیه شغلی، دو شاهد که از محل کار متقاضی شناخت دارند، اشتغال و درآمد ماهانه او را تأیید می‌کنند.

در این مطلب، نمونه‌هایی از استشهادیه شغلی برای بانک ارائه شده است. این نمونه‌ها شامل اطلاعات ضروری برای تکمیل استشهادیه شغلی می‌باشند.

نمونه استشهاد محلی شغلی برای بانک

ما، امضاءکنندگان زیر، به موجب این استشهادیه گواهی می‌دهیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی] از سال [سال شروع به کار] به عنوان [عنوان شغلی] در شرکت/مؤسسه/سازمان [نام شرکت/مؤسسه/سازمان] به آدرس [آدرس شرکت/مؤسسه/سازمان] مشغول به کار می‌باشند.

تاریخ: [تاریخ]

امضاء: [امضای شاهد اول]

امضاء: [امضای شاهد دوم]


متن گواهی اشتغال به کار

ما، امضاءکنندگان زیر، به موجب این استشهادیه گواهی می‌دهیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی] از سال [سال شروع به کار] به عنوان [عنوان شغلی] در محل [آدرس محل کار] مشغول به کار می‌باشند.

تاریخ: [تاریخ]

امضاء: [امضای شاهد اول]

امضاء: [امضای شاهد دوم]


متن گواهی اشتغال به کار برای بانک

ما، امضاءکنندگان زیر، به موجب این استشهادیه گواهی می‌دهیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی] از سال [سال شروع به کار] به عنوان [عنوان شغلی] در فروشگاه/بازار/کسب و کار [نام فروشگاه/بازار/کسب و کار] به آدرس [آدرس فروشگاه/بازار/کسب و کار] مشغول به کار می‌باشند.

تاریخ: [تاریخ]

امضاء: [امضای شاهد اول]

امضاء: [امضای شاهد دوم]


نمونه استشهادیه محلی برای بانک

ما، امضاءکنندگان زیر، به موجب این استشهادیه گواهی می‌دهیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی] از سال [سال شروع به کار] به عنوان [عنوان شغلی] در شرکت/مؤسسه/سازمان [نام شرکت/مؤسسه/سازمان] به آدرس [آدرس شرکت/مؤسسه/سازمان] مشغول به کار می‌باشند. درآمد ماهانه ایشان مبلغ [مبلغ] تومان می‌باشد.

همچنین ببینید  اقیانوس را تعریف کنید کلاس پنجم

تاریخ: [تاریخ]

امضاء: [امضای شاهد اول]

امضاء: [امضای شاهد دوم]


استشهاد محلی برای بانک

ما، امضاءکنندگان زیر، به موجب این استشهادیه گواهی می‌دهیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی] از سال [سال شروع به کار] به عنوان [عنوان شغلی] در محل [آدرس محل کار] مشغول به کار می‌باشند. درآمد ماهانه ایشان مبلغ [مبلغ] تومان می‌باشد.

تاریخ: [تاریخ]

امضاء: [امضای شاهد اول]

امضاء: [امضای شاهد دوم]


یک نمونه استشهادیه محلی

ما، امضاءکنندگان زیر، به موجب این استشهادیه گواهی می‌دهیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی] از سال [سال شروع به کار] به عنوان [عنوان شغلی] در فروشگاه/بازار/کسب و کار [نام فروشگاه/بازار/کسب و کار] به آدرس [آدرس فروشگاه/بازار/کسب و کار] مشغول به کار می‌باشند. درآمد ماهانه ایشان مبلغ [مبلغ] تومان می‌باشد.

تاریخ: [تاریخ]

امضاء: [امضای شاهد اول]

امضاء: [امضای شاهد دوم]


ما، امضاکنندگان زیر، به موجب این سند، به اطلاع می‌رسانیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی]، به مدت [تعداد] سال در این محل سکونت دارد. ایشان [شغل] بوده و دارای [مشخصات شغل] می‌باشند. ایشان دارای [مشخصات ملک] نیز می‌باشند.

[نام شاهد 1] [نام شاهد 2]

تاریخ

مهر و امضا


متن نمونه استشهادیه محلی

استشهاد محلی

ما، امضاکنندگان زیر، به موجب این سند، به اطلاع می‌رسانیم که آقای/خانم [نام متقاضی] فرزند [نام پدر] دارای شماره شناسنامه [شماره شناسنامه] و کد ملی [کد ملی]، به مدت [تعداد] سال در این محل سکونت دارد. ایشان [شغل] بوده و دارای [مشخصات شغل] می‌باشند. ایشان دارای [مشخصات ملک] نیز می‌باشند. درآمد ماهانه ایشان [میزان درآمد] تومان می‌باشد.

همچنین ببینید  چرا جانوران لانه می سازند کلاس دوم

گواهی اشتغال به کار

به استحضار می‌رساند، آقای/خانم [نام و نام خانوادگی] با شماره ملی [شماره ملی] از تاریخ [تاریخ شروع کار] به عنوان [عنوان شغلی] در شرکت/مؤسسه/سازمان [نام شرکت/مؤسسه/سازمان] مشغول به کار می‌باشند.

حقوق و مزایای ایشان به شرح ذیل می‌باشد:

  • حقوق پایه: [مبلغ حقوق پایه]
  • اضافه کاری: [مبلغ اضافه کاری]
  • حق ماموریت: [مبلغ حق ماموریت]
  • سایر مزایا: [مبلغ سایر مزایا]

جمعاً حقوق و مزایای ایشان به مبلغ [مبلغ کل] می‌باشد.

این گواهی جهت ارائه به بانک [نام بانک] جهت دریافت تسهیلات صادر گردیده است.

[تاریخ]

[نام و نام خانوادگی و سمت امضاء کننده]

[مهر شرکت/مؤسسه/سازمان]

[شماره ثبت شرکت/مؤسسه/سازمان]

[آدرس شرکت/مؤسسه/سازمان]

[تلفن و فکس شرکت/مؤسسه/سازمان]

[آدرس وبسایت شرکت/مؤسسه/سازمان]

این متن گواهی اشتغال به کار برای بانک، حاوی اطلاعات ضروری برای بانک جهت بررسی و صدور تسهیلات می‌باشد. اطلاعات ذکر شده در این گواهی شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ شروع کار، عنوان شغلی، حقوق و مزایا، و تاریخ صدور گواهی است. همچنین، این گواهی به امضای مدیرعامل یا یکی از مدیران شرکت/مؤسسه/سازمان و مهر شرکت/مؤسسه/سازمان ممهور می‌گردد.

در صورتی که بانک اطلاعات دیگری نیز از متقاضی دریافت تسهیلات درخواست نماید، کارفرما می‌تواند این اطلاعات را نیز در گواهی اشتغال به کار ذکر نماید. به عنوان مثال، بانک ممکن است از کارفرما بخواهد که سابقه بیمه متقاضی را نیز در گواهی اشتغال به کار ذکر نماید.

البته، متن گواهی اشتغال به کار برای بانک می‌تواند با توجه به نیاز بانک و شرکت/مؤسسه/سازمان مورد نظر، تغییر کند.

در استشهادیه شغلی برای بانک، باید اطلاعات زیر ذکر شود:

  • نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی و آدرس متقاضی
  • عنوان شغلی و محل کار متقاضی
  • تاریخ شروع به کار متقاضی
  • درآمد ماهانه متقاضی (در صورت وجود)

در صورت تمایل، می‌توانید اطلاعات دیگری مانند مدت بیمه‌پردازی متقاضی

مطلب پیشنهادی :

10 متن ادبی درخواست کمک مالی از خیرین

3.2/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا