متن و دلنوشته

متن تشکر از مدیر مدرسه + جملات کوتاه و زیبای تشکر از مدیر مدرسه

متن ادبی و محترمانه تشکر از مدیر مدرسه

با سلام و احترام

اینجانب [نام شما]، دانش آموز پایه [سال تحصیلی] مدرسه [نام مدرسه]، به نمایندگی از تمامی دانش آموزان این مدرسه، بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه شما در طول سال تحصیلی گذشته تشکر و قدردانی کنم.

حضور شما در مدرسه و مدیریت آن، موجب ایجاد فضایی صمیمی و شاد برای دانش آموزان و معلمان شده است. شما همواره با درایت و تدبیر خود، تلاش کرده‌اید تا شرایط مناسبی برای تحصیل و تربیت دانش آموزان فراهم کنید.

ما دانش آموزان، از تلاش‌های شما در زمینه‌های زیر سپاسگزاریم:

  • ایجاد فضایی آرام و امن برای تحصیل
  • فراهم کردن امکانات آموزشی و رفاهی مناسب
  • برگزاری برنامه‌های آموزشی و پرورشی متنوع
  • حمایت از دانش آموزان در زمینه‌های مختلف

ما دانش آموزان، همواره از شما به عنوان یک مدیر دلسوز و فداکار یاد خواهیم کرد.

از خداوند متعال برای شما سلامتی، موفقیت و بهروزی مسئلت دارم.

با احترام [نام شما] دانش آموز پایه [سال تحصیلی] مدرسه [نام مدرسه]


متن کوتاه تشکر از مدیر مدرسه

سلام آقای/خانم مدیر عزیز،

امروز که این متن را می نویسم ، احساس می‌کنم باید از شما به خاطر تمام زحمت‌هایی که برای ما کشیدید، تشکر کنم.

شما همیشه مثل یک پدر/مادر مهربان برای ما بودید. همیشه نگران حال ما بودید و برای موفقیت ما تلاش می‌کردید.

همیشه یادم می‌مونه که وقتی من در درس‌هام مشکل داشتم، شما با صبر و حوصله به من کمک کردید تا درس‌هام رو بهتر یاد بگیرم.

وقتی که من در مدرسه مشکلی داشتم، شما همیشه به من کمک می‌کردید تا اون مشکل رو حل کنم.

شما همیشه یک الگوی خوب برای ما بودید. شما به ما یاد دادید که چگونه یک انسان خوب و موفق باشیم.

من از اینکه در این مدرسه بودم و زیر نظر شما درس خوندم، خیلی خوشحالم.

از شما به خاطر تمام زحمت‌هایی که برای من کشیدید، خیلی ممنونم.

با احترام، [اسم شما]


متن زیبا برای تشکر از مدیر مدرسه

با سلام و احترام

اینجانبان، دانش‌آموزان، اولیا و مربیان مدرسه [نام مدرسه]، بر خود می‌بالیم که در این مجموعه آموزشی تحت مدیریت شایسته شما پرورش می‌یابیم.

جناب/سرکار خانم [نام مدیر]،

تلاش‌های بی‌شائبه شما در جهت اعتلای علم و دانش، تربیت نسلی آینده‌ساز و ایجاد محیطی سالم و شاد برای دانش‌آموزان، ستودنی است.

شما با درایت و مدیریت صحیح خود، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم کرده‌اید و با برقراری ارتباطی صمیمی و دوستانه با آنان، به آنان اعتماد به نفس و انگیزه داده‌اید.

ما از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما، که در راستای بهبود کیفیت آموزش و پرورش مدرسه صرف شده است، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

از خداوند متعال، سلامتی، سعادت و موفقیت روزافزون شما را مسئلت داریم.

با احترام

دانش‌آموزان، اولیا و مربیان مدرسه [نام مدرسه]


متن تشکر از مدیر مدرسه کودکانه

مدیر عزیز و مهربان ما

با سلام

ما، دانش‌آموزان دبستان (نام مدرسه)، با قلبی پر از سپاس، از زحمات و تلاش‌های شما برای ساختن آینده‌ای بهتر برای ما تشکر می‌کنیم.

شما همیشه با مهربانی و صبر، ما را راهنمایی کرده‌اید و به ما کمک کرده‌اید تا راه درست زندگی را پیدا کنیم. شما همیشه برای حل مشکلات ما در دسترس بوده‌اید و هرگز ما را ناامید نکرده‌اید.

ما از اینکه مدرسه‌ای با مدیری مانند شما داریم، بسیار خوشحالیم. شما به ما یاد داده‌اید که چگونه انسان‌های خوبی باشیم و چگونه به دیگران کمک کنیم. شما به ما یاد داده‌اید که چگونه با هم دوست باشیم و چگونه در کنار هم زندگی کنیم.

ما برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

با احترام

دانش‌آموزان دبستان (نام مدرسه)

(سال تحصیلی (سال))

(نام کلاس)

(تاریخ)

(تصویر یک قلب رنگی)

(متنی کودکانه در کنار قلب، مانند:

«مدیر عزیز، ما شما را خیلی دوست داریم.»

«شما بهترین مدیر دنیا هستید.»

«با تشکر از شما که همیشه به ما کمک می‌کنید.»)


متن تشکر از مدیر مدرسه برای پایان سال

جناب/سرکار خانم مدیر محترم مدرسه

با احترام و آرزوی موفقیت

اینجانب به نمایندگی از دانش آموزان و اولیای مدرسه [نام مدرسه]، ضمن تبریک فرا رسیدن پایان سال تحصیلی، بر خود می‌دانم از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه حضرتعالی در طول سال تحصیلی تشکر و قدردانی کنم.

رهنمودها و راهنمایی‌های دلسوزانه شما همواره چراغ راه ما بوده است و ما از این که توانستیم در سایه مدیریت و هدایت شما، به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم، خرسندیم.

ما قدردان تلاش‌های شما در جهت ایجاد فضایی پویا و شاد در مدرسه هستیم. شما همواره با صبر و حوصله به مشکلات ما گوش فرا داده‌اید و در رفع آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اید.

ما از شما برای تلاش‌های بی‌وقفه شما در جهت رشد و پیشرفت مدرسه و دانش آموزان سپاسگزاریم.

از خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان سلامتی، سعادت و موفقیت روزافزون مسئلت دارم.

با احترام

[نام دانش آموز/ولی دانش آموز]

همچنین می‌توانید متن تشکر خود را به صورت شعر یا دلنوشته نیز بیان کنید. در ادامه چند نمونه شعر و دلنوشته برای تشکر از مدیر مدرسه آورده شده است:

شعر

ای مدیر مدرسه،

ای مایه افتخار ای چراغ روشن،

ای مایه صبر و شکیبایی

از زحمات بی دریغ شما در طول سال تحصیلی سپاسگزاریم و برای شما آرزوی موفقیت داریم.

دلنوشته

مدیر عزیزم،

شما در طول سال تحصیلی همواره با صبر و حوصله و با قلبی پر از مهربانی، به ما دانش آموزان راهنمایی و کمک کرده‌اید. از شما سپاسگزاریم که همیشه در کنار ما بوده‌اید و ما را در مسیر درست هدایت کرده‌اید.

شما برای ما الگویی هستید و ما همیشه از شما یاد می‌گیریم. از شما برای زحمات بی‌دریغتان سپاسگزاریم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

با احترام

[نام دانش آموز/ولی دانش آموز]


متن تشکر از مدیر مدرسه برای اردو

بسمه تعالی

جناب آقای/سرکار خانم [نام مدیر مدرسه]

مدیر محترم مدرسه [نام مدرسه]

با سلام و احترام

اینجانب [نام دانش آموز/دانشجو] از [کلاس] [پایه تحصیلی] مدرسه [نام مدرسه]، به نمایندگی از تمامی دانش آموزان و اولیاء محترم، بر خود لازم می دانم که از زحمات و تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان در برگزاری اردوی [نام اردو]، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

این اردو فرصتی مغتنم بود تا دانش آموزان علاوه بر کسب تجربه های جدید، با یکدیگر صمیمی تر شوند و از محیط مدرسه و فضای آموزشی فاصله بگیرند. برنامه ریزی دقیق و منظم، مدیریت صحیح و نظارت مستمر جناب عالی و همکاران محترمتان، سبب شد تا اردو با موفقیت کامل برگزار شود و دانش آموزان خاطرات خوشی را در ذهن خود ثبت نمایند.

برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی، از جمله اقدامات مهم و موثری است که نقش مهمی در پرورش و رشد دانش آموزان ایفا می کند. از این رو، شایسته است که از تلاش های همه کسانی که در برگزاری این اردو نقش داشتند، تقدیر و تشکر گردد.

امید است که با یاری خداوند متعال، در برگزاری اردوهای آتی نیز شاهد موفقیت های روزافزون جناب عالی و همکاران محترمتان باشیم.

با احترام

[نام دانش آموز/دانشجو]

[کلاس]

[پایه تحصیلی]

[نام مدرسه]

یا می توان از متن زیر استفاده کرد:

جناب آقای/سرکار خانم [نام مدیر مدرسه]

مدیر محترم مدرسه [نام مدرسه]

با سلام و احترام

اردوهای آموزشی و تفریحی، از جمله برنامه های مهم و موثری هستند که نقش مهمی در پرورش و رشد دانش آموزان ایفا می کنند. از این رو، برگزاری اردوهای باکیفیت و موفق، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بدین وسیله، از زحمات و تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان در برگزاری اردوی [نام اردو]، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

برنامه ریزی دقیق و منظم، مدیریت صحیح و نظارت مستمر جناب عالی و همکاران محترمتان، سبب شد تا اردو با موفقیت کامل برگزار شود و دانش آموزان خاطرات خوشی را در ذهن خود ثبت نمایند.

همچنین، از بذل توجه و حسن سلوک شما در طول برگزاری اردو، سپاسگزارم.

امید است که با یاری خداوند متعال، در برگزاری اردوهای آتی نیز شاهد موفقیت های روزافزون جناب عالی و همکاران محترمتان باشیم.

با احترام

[نام مدرسه]

[تاریخ]


متن تشکر از مدیر مدرسه در فضای مجازی

مدیر محترم مدرسه، جناب/سرکار خانم [نام مدیر]

همچنین ببینید  4 متن زیبای قسم دادن خدا برای شفای مریض

با سلام و احترام

اینجانب [نام شما]، دانش‌آموز [کلاس/پایه] مدرسه [نام مدرسه]، به نمایندگی از سایر دانش‌آموزان این مدرسه، بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه جنابعالی در طول سال تحصیلی جاری صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

در سالی که گذشت، با وجود همه‌ی مشکلات و سختی های ناشی از شیوع بیماری کرونا، جنابعالی با درایت و مدیریت صحیح، شرایط مناسبی را برای ادامه‌ی تحصیل دانش‌آموزان فراهم نمودید. تلاش‌های شما در جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین، ایجاد ارتباط مستمر با دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، و پیگیری امور آموزشی و پرورشی مدرسه، قابل ستایش است.

ما دانش‌آموزان، همواره از راهنمایی‌ها و دلسوزی‌های شما بهره‌مند بوده‌ایم و از اینکه در این سال‌ها، معلم و مدیر دلسوز و مهربانی داشته‌ایم، بسیار خرسندیم.

همچنین ببینید  10 متن ادبی درخواست کمک مالی از خیرین

امیدوارم که در سال‌های آینده نیز، با همان تعهد و تلاش، در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، موفق باشید.

با احترام

[نام شما]

دانش‌آموز [کلاس/پایه] مدرسه [نام مدرسه]

[تاریخ]

نمونه‌ای دیگر:

مدیر محترم مدرسه، جناب/سرکار خانم [نام مدیر]

با سلام و احترام

اینجانب [نام شما]، دانش‌آموز [کلاس/پایه] مدرسه [نام مدرسه]، بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در طول سال تحصیلی جاری، به‌ویژه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

در سالی که گذشت، شما با مدیریت صحیح و تلاش‌های بی‌وقفه، شرایط مناسبی را برای ادامه‌ی تحصیل دانش‌آموزان فراهم نمودید. تلاش‌های شما در جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین، ارائه‌ی آموزش‌های باکیفیت، و پیگیری امور آموزشی و پرورشی مدرسه، قابل تقدیر است.

ما دانش‌آموزان، همواره از راهنمایی‌ها و دلسوزی‌های شما بهره‌مند بوده‌ایم و از اینکه در این سال‌ها، مدیری توانمند و دلسوز داشته‌ایم، بسیار خرسندیم.

امیدواریم که در سال‌های آینده نیز، با همان تعهد و تلاش، در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، موفق باشید.

با احترام

[نام شما]

دانش‌آموز [کلاس/پایه] مدرسه [نام مدرسه]

[تاریخ]

در این متن‌ها می‌توانید از جملات و عبارت‌های مناسب و خلاقانه‌ای استفاده کنید تا متن تشکر شما از مدیر مدرسه، صمیمی و تأثیرگذار باشد. همچنین، می‌توانید در متن خود، به‌صورت خاص به برخی از اقدامات و تلاش‌های مدیر مدرسه اشاره کنید تا قدردانی شما از ایشان، بیشتر و ملموس‌تر باشد.


دلنوشته تشکر از مدیر مدرسه

مدیر گرامی مدرسه [نام مدرسه]، جناب آقای/سرکار خانم [نام مدیر]

با سلام و احترام

اینجانب [نام دانش آموز/معلم]، به نمایندگی از تمامی دانش آموزان/معلمین مدرسه [نام مدرسه]، بر خود وظیفه می دانم که از زحمات بی دریغ و تلاش های بی وقفه شما در طول سال تحصیلی جاری تشکر و قدردانی کنم.

شما همواره با مدیریتی مدبرانه و دلسوزانه، فضایی شاد و پرنشاط را برای دانش آموزان/معلمین مدرسه فراهم کرده اید. تلاش های شما در جهت ارتقای سطح علمی و تربیتی مدرسه، قابل ستایش است.

شما همواره با درایت و خردمندی، مشکلات و مسائل مدرسه را حل و فصل کرده اید و با ایجاد هماهنگی و همدلی بین دانش آموزان/معلمین و اولیاء، فضایی دوستانه و صمیمانه را در مدرسه ایجاد کرده اید.

ما دانش آموزان/معلمین مدرسه [نام مدرسه]، از اینکه در چنین محیطی با چنین مدیری کار و تحصیل می کنیم، بسیار خرسندیم. ما همواره قدردان زحمات و تلاش های شما خواهیم بود.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما

با احترام

[نام دانش آموز/معلم]

[نام مدرسه]

[تاریخ]

4.1/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا