مطالب درسی

هم خانواده گریست + 3 هم خانواده برای کلمه گریست و مترادف کلمه گریست

هم خانواده کلمه گریست ، گریه ، گریان و گریستن است. این کلمات ریشه یکسانی دارند و از نظر معنی نیز باید بدانید که کلمات هم خانواده معنی مشابهی دارند.

یکی از ساده ترین راههایی که می توانید برای پیدا کردن هم خانواده ها مورد استفاده قرار دهید ریشه یابی کلمات است. ریشه یا اصل یک کلمه معمولا 3 حرف است که در هم خانواده ها تکرار می شوند.

مترادف های کلمه گریست عبارتند از گریه کردن، گریه کننده، بکاء، اشک ریختن، گریستن، گرییدن و گرینده. شما با برخی از این کلمات آشنا هستید و اضافه شدن آنها به دامنه لغاتی که از حفظ هستید، کمک می کند با سرعت بیشتری جمله سازی کنید و انشاء خلاقانه تری بنویسید. مترادف های ذکر شده هم معنی واژه گریست هستند و شما می توانید از آنها به عنوان جایگزین استفاده نمایید.

در انتها وقت آن رسیده که به سراغ لغت نامه های مطرح فارسی برویم. توضیحات ارائه شده در مورد کلمات در این لغت نامه ها کمک می کند معنی یک کلمه را بطور کامل یاد بگیریم. در لغت نامه دهخدا واژه گریست، گریستن، با صدای بلند گریه کردن، اشک ریختن و گریان معنی شده است. در سایر لغت نامه های مطرح فارسی مانند فرهنگ لغت معین و عمید همین کلمات به عنوان توضیح واژه گریست آمده است.

بیشتر بخوانید :

هم خانواده گسترده

هم خانواده ظلال

هم خانواده وصیت

هم خانواده ولادت

هم خانواده وسط

هم خانواده ضرر

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا